Gäst Sandkaka Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 Hej hoj! Fick för 3 dagar sedan ett tunt World Of Warcraft fodral med 1 dvd i. Det är en trial som räcker i 14 dagar... Jag har fått klart för mig att för att fortsätta efter dessa 14 dagar måste jag köpa World Of Warcraft på riktigt. MEN kommer jag då få behålla accountet jag registrerade med hjälp av 14-dagars dvdn? Eller måste jag börja om på nytt? Har hört båda delarna och är för tillfället HELT förvirrad. /Sandkaka
maaakus Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 har läst på det fodralet att efter de 14 dagarna går ju tiden ut, men din gubbe finns kvar. det du då behöver göra är att köpa world of warcraft, sen har jag också för mig om du gjorde det fick du 30 dagar till gratis, är inte riktigt säker på det sista.
Gäst DonKeN Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 Hej hoj! Fick för 3 dagar sedan ett tunt World Of Warcraft fodral med 1 dvd i. Det är en trial som räcker i 14 dagar... Jag har fått klart för mig att för att fortsätta efter dessa 14 dagar måste jag köpa World Of Warcraft på riktigt. MEN kommer jag då få behålla accountet jag registrerade med hjälp av 14-dagars dvdn? Eller måste jag börja om på nytt? Har hört båda delarna och är för tillfället HELT förvirrad. /Sandkaka Mm, du registerar bara en full licens nyckel så är allting klart =) Kan inte bli mycket enklare :D
Gäst Sandkaka Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 Stämmer det att det följer med 30 dagar gratis också?
Filiandor Skrivet 22 November 2006 Rapport Skrivet 22 November 2006 Spelet är helt anorlunda om man har trial! Man kan inte whispra eller adda som kompis eller trade ir nått!!! Man kan inte äns se andra spelare (förutom vissa :s )! Ifall du tycker att trial är roligt, så kommer hela spelet vara mycket roligare!
Rekommendera inlägg