Stål Link Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 hur får man jotho starters? på vissa andra sidor stor det att när du har fyllt hoen dex så ska man prata med profesror birth så aka han säga att han har några nya pokemon fron ett anat land typ men jag har sett ALLA 202 och han säger inget eller ger mig vet någon varför??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 har du fångat alla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Det måste du göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 det står på http://www.serebii.net/emerald/johtostarter.shtml alvarligt fånga alla? det har typ tatt ett år att se alla (har inte bara spelat) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 ja, du MÅSTE fånga alla, föresten, vilket spel har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 hur i ...... ska jag fånga alla jag har 126 sen måste jag fånga regisarna på ruby och byta över till emerald (jag döda dom för jag orkade inte fånga dom). och alla mina kompisar be höver hjälpa mig att få alla. hatare det!!!!! :angry: nice nu måste jag ladda gameboyet också det här kommer ta 77863405 år och 2 dar exakt!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 hur får man jotho starters? på vissa andra sidor stor det att när du har fyllt hoen dex så ska man prata med profesror birth så aka han säga att han har några nya pokemon fron ett anat land typ men jag har sett ALLA 202 och han säger inget eller ger mig vet någon varför??? du måste fånga alla hoen pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Jag har 196 pokemon..Den svåraste att få är kingdra/Milotic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg