Gäst Helgon Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Jag hänger aktivt på ett forum med VBullentin-vara. Av okända anledningar har det börjat gå hemskt segt det med, undra varför. Eller så kan det bero på att du har MAC, vissa sidor har svårt att anpassa sig.. och då kan det ta långt tid. Btw, har du ens MAC? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Laggar för mig också, speciellt lite senare på dagen, typ vid klockan 3-4 så brukar det alltid "bugga" sig för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Det beror på om servern är hårt belastad. Om det inte är en skitsnabb serverdator som har 1 terahertz kan servern gå lite trögare ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 för mig händer det typ varje dag jag är inne måte trycka bakåt och trycka igen då brukar det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Nästan varje gång jag är inne på fuska så buggar det. Som till exempel att jag ibland får vänta 5min på att en sida ska ladda up. :( Varför händer det och har det hänt nån annan. Brukar hända mig också, testa med att trycka på "Uppdatera" eller starta om internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Mellansidan "tack för ditt inlägg > skickar vidare" är borta nu. Detta borde kunna snabba upp sidan en del iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Den är inte borta när man ändrar ett inlägg... XD Btw, när man köper något i affären så skickas man bara till en blank sida. Föremålet blev köpt, men ska man inte skickas till affären då? :S Det hände när ajg köpte beskrivning till GF och moderatorplats till GF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Den är inte borta när man ändrar ett inlägg... XD Btw, när man köper något i affären så skickas man bara till en blank sida. Föremålet blev köpt, men ska man inte skickas till affären då? :S Det hände när ajg köpte beskrivning till GF och moderatorplats till GF. Kan man köpa en beskrivning till gf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Den är inte borta när man ändrar ett inlägg... XD Btw, när man köper något i affären så skickas man bara till en blank sida. Föremålet blev köpt, men ska man inte skickas till affären då? :S Det hände när ajg köpte beskrivning till GF och moderatorplats till GF. Hmm det fixades igår kväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 (redigerat) Har hänt mig några gånger Redigerat 13 December 2006 av vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.