purjo Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Hej! jag skulle behöva lite hjälp med Dark Messiah, jag har nämligen fastnat. Jag är på uppdraget efter att man har varit i sated och "skyddat" den, d.v.s att jag är på tredje uppdraget. Och då ska man ju hitta han man gav kristallen till innan man gick och "sov". Men nu är det så att jag har kommit till ett rätt så stort rum.Men jag kommer inte vidare!Alla dörrar är låsta förutom en som går in till ett bibliotek eller något men där innen finns inget!Så snälla hjälp mejj snabbt! Vid snabbt svar kan det finnas en liten belöning ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 DEt finns en spak, då ramlar ett rep ner! klättra upp på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Okejj, tack så mycket, men ungefär vart finns spaken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Vet inte :( följ väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag hittade den..Men tack så mycket för hjälpen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.