Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 ...VILKEN PROFFESION FÅR MAN MEST CASH PÅ IBÖRJAN... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 SKINNING OCH HERBALISM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag har tillomed guild tabard lvl 16 och har 14g ,.... . . . - Va kostar mount `? Det mountet man kan ha i lvl 40 kostar 10g och då måste man också köpa ridkuskaper för 90g, alltås betalar man 100g! det mountet man kan ha i lvl 60 kostar 100g och då måste man också köpa ridkunskaper för 900g, alltså betalar man 1000g! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 ...VILKEN PROFFESION FÅR MAN MEST CASH PÅ IBÖRJAN... döh vad tror du enchanting o tailoring man gör egna kläder disenchantar så man får strenght dust o sånt sen så enchantar man åt sig sj eller för pengar åt folk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 enchantind,jag brukade sälja lesser magic wands på lowlevel,jag brukar få 65-85 silver,men nu kan jag laga greater magic wand,har inte säljt någon ännu,level 18 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Skinning och leatherworking är det optimala för hunters, blacksmithing suger.... iaf för hunters! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 ...VILKEN PROFFESION FÅR MAN MEST CASH PÅ IBÖRJAN... Man är tvungen och typ pajja alla gear så Herbalism för att göra potion är bra.Många köper.. Bästa kombination är Alchemy och Herbalism. Du säljer roots, gräs, potion osv. Skinning är bra också, lätt, enkelt, bra.. Du säljer Heavyleather, Light Leather osv så får du bra skills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 ja skinnar Heavy Leather o säljer på AH sen igår men det tar ett tag innan dom köper.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg