Imaginary Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Av de så tror jag MoDo och Södertälje, men jag hoppas på Mif Redhawks! :) Mif är inte så bra på bortaplan enligt mig så jag tror att det kommer att bli svårt för dom att vinna två matcher utan förlängnin eller straffar för dom måste få 6p för att komma till slutspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag tror Djurgårn kan ta SM-Guld :P Hoppas iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Mif är inte så bra på bortaplan enligt mig så jag tror att det kommer att bli svårt för dom att vinna två matcher utan förlängnin eller straffar för dom måste få 6p för att komma till slutspel. Du menar 6 poäng för att slippa kvala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Södertälje!!! SK, SK, SK, SK, SK, SK, SK, HejaHeja SSK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 (PokéGiant @ 22/02-2004 11:09:47) Mif är inte så bra på bortaplan enligt mig så jag tror att det kommer att bli svårt för dom att vinna två matcher utan förlängnin eller straffar för dom måste få 6p för att komma till slutspel. Du menar 6 poäng för att slippa kvala. mm precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 luleå och modo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.