vrangos Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 hur kommer man till mirage island? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 De fins rtt å många andra gamla trådar om det här vet du,men jag komer typ inte ihåg allt men jag tror att man typ skah rätt ID-nummer på spelet eller nåt och då kommer gubben i huset(i den där typ "bryggstaden")typ säga:oh,oh i can see mirage island today! annars kommer han typ bara säga:I can't see mirage island today... men jag vet inte så bra hur man kommer dit,typ bara att det har nånting med id-nummret att göra...men ett tips:Titta på äldre trådar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vrangos Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 ok tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Men fråga helst någon annan,för jag bara typ det om mirage island så fråga typ...Nån annan......För jag har glömt alla dom trådar som jag läste för ett halvårsen... :mellow: Så du behöver inte tacka mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Varje pokemon har ett dolt nummer,som man inte kan se.De nummer är mellan 1-68541 eller nåt.varje gång du sätter någon pokemon i datan så ändras nummren. När nummret i en av sina pokemon stämer med Mirage islands nummer,så säger gubben "Oh!Oh my!I can see mirage island today! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 vart ska man kolla vilket nummer de har då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Ja sa "Ett nummer som man inte kan se". Fråga gubben i pacfildog! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg