Girafariglove Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Vilka attacker ska min Cyndaquil, Totodile o Chikorita ha? Mitt enda krav e att de ska ha elemetstrålarna kvar. Alltså Cydaquil=Blast burn, Totodile=Hydro cannon, Chikorita=Freezy plant, resten får ni betämma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Vilka attacker ska min Cyndaquil, Totodile o Chikorita ha? Mitt enda krav e att de ska ha elemetstrålarna kvar. Alltså Cydaquil=Blast burn, Totodile=Hydro cannon, Chikorita=Freezy plant, resten får ni betämma. :huh: :huh: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Vad ska du ha de till?? Ha heldre: flamethrower Quck attack smokescreen ?? till cyndaquil! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Därför att de hade elemetstrålarna när jag fick dem så varför kasta bort dem!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Chikorita: Light Screen Freezy Plant??? Synthesis Ancient Power Totodile: Hydro Cannon??? Slash Dragon Claw Ice Beam Cyndaquil: Blast Burn??? Swift Crush Claw Double-Edge/Aerial Ace. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Totodile behöver ni inte längre bestäma moves för. Den ska ha: Crunch, Slash, Screech o Hydro cannon. Nu e den på lv. 50 ^_^ Min Cydaqil ska jag utveckla ett steg till Qilavs o Chikorita ska bli Meganium. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 eeh du menar bayleef :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Nix Meganium (utvecklingen av Bayleef). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 aa det jag menar du sa "chikorita ska bli meganium" :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Men jag förstår fortfarande inte hur du kan lära dom Freezy Plant,Hydro Cannon,Blast Burn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Men jag förstår fortfarande inte hur du kan lära dom Freezy Plant,Hydro Cannon,Blast Burn. Åh det e enkelt ;) Bara slå MT. Battle tre ggr. De har elemetstrålarna som special attacker. De får oxå en extra attack som bara kan breedas fram. Totodile får Crunch, Cyndaquil får Reversal, vad Chikorita får vet jag inte än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 MT?Vem är det?Chikorita får nog Ancient Power. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg