Zlayer Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Hur är styrningen på MPH? Köpte NDS Lite så fick inget demo till de, men styr man siktet med pekpennan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate_1986 Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 samma erfarenhet här. Jag är även den lycklige ägaren till ett någolunda sådär ex av föregångaren DS, och till min förvåning ingick visserligen bara demoversion. Ja man styr siktet med touchscreenen, dvs att du drar pekpennan över skärmen, men man kan även styra siktet med piltangenterna, men då blir rörelserna destå hafsigare, men spelet kostar ju inte så mycket cirkus 250- eller däromkring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 den är underbar, du skjuter där du siktar med touchscreenen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 man kan ju välja hur man ska styra :) skate: men när DS kom hade ju inte MPH släppts, det kom ju lite senare ^^ dessutom stod det demo på kartongen och överallt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate_1986 Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Jo jag vet, det var typ ett halvår kvar innan releasen. :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 29 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Okej, tack! Tråden kan låsas nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg