rg_fuskare Skrivet 23 November 2006 Rapport Skrivet 23 November 2006 (redigerat) OK, till alla grabbar som spelar det spelet, så vill jag starta en turnering. Det går till så här: Välj en karaktär, sen ska jag para ihop dem och låta dem slåss i Com vs Com Very hard mode, och ni får inte ha items eller transformeringar. Arenan är Cell Arena och ni slåss två rundor, blir det o avgjort så kör man en tredje runda. Ni får bara välja gubbar i deras base form. Grön: ja Röd: nej Ex, Goku, Super Janemba, Ssj 4 Goku välj inte häller samma gubbe som någon annan! Ni fattar va? Ok! Min Gubbe: Radits Par tabell: Gohan (Siyuro) - Tapion (Ocelot) Round 1 Gohan (Siyuro) - Tapion (Ocelot) Round 2 ???? - Radits (Rg_Fuskare) Round 1 ???? - Radits (Rg_Fuskare) Round 2 Det är inte så många som har det spelet så vi har bara fyra spelare! Ok! Lycka till! Redigerat 24 November 2006 av rg_fuskare
Gäst Ocelot Skrivet 23 November 2006 Rapport Skrivet 23 November 2006 (redigerat) jag förstår inte riktigt vad du menar,ska vi bara välja ut nån gubbe som slåss på ditt spel eller? Redigerat 23 November 2006 av Ocelot
rg_fuskare Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Skrivet 23 November 2006 jag förstår inte riktigt vad du menar,ska vi bara välja ut nån gubbe som slåss på ditt spel eller? vad är det svåra? välj en gubbe från spelet Tenkaichi 2 men välj honom i Base form... i hans normala form.
Siyuro Skrivet 23 November 2006 Rapport Skrivet 23 November 2006 Kommer du att filma och skicka filmerna till youtube?
rg_fuskare Skrivet 23 November 2006 Författare Rapport Skrivet 23 November 2006 Kommer du att filma och skicka filmerna till youtube? Hmm... det är faktiskt en bra idé Siyuro, jag ska se om jag kan göra det. Men inga fler ideer, registrera er.
rg_fuskare Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Skrivet 24 November 2006 när denna turneringen är klar så ska vi göra en till. Men då ska ni lämna in era karaktärers koder så vi ser hur bra ni har tränat dem.
rg_fuskare Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Skrivet 24 November 2006 jaja bara om ni vill!!! de som vill registrera sig får gärna göra det
Gäst Ocelot Skrivet 24 November 2006 Rapport Skrivet 24 November 2006 verkar som ingen vill eller inte har spelet ;)
Rekommendera inlägg