Gäst Kazekami Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 (redigerat) MGS 2 och 3 Super Dragon Ball Z Spiderman 2 The Matrix: Path of Neo Batman Begins GTA: San Andreas Tekken 3, 4, 5 och Tekken Tag Tournament SSX Tricky MX vs. ATV Unleashed Marc Ecko´s Getting up Star Wars: Episode III Revenge of the Sith Dead to Rights The Hulk Island Xtreme Stunts Harry Potter och fångens från Azkaban Harry Potter: Världsmästerskapen i Quidditch Rayman Revolution det va nog alla tror jag :P Redigerat 23 Juni 2008 av Kazekami Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 typ 5 stycken orkar inte säga vad dom heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag spelar typ aldrig klart hela spelet. Spelar till slutet typ, köper ett nytt spel och spelar det. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EfEs Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 NFS:U 1 & 2 NFS:MW Jak 3 & X :gitarr: Guitar Hero III easy. (jag är väl aningen "n00bish") Gta: san andreas Gta: liberty city stories Gta: vice city. ...erhm... James Bond: Nightfire ( ERHM) Wipeout: Fusion Ratchet and Clank 1. Och det var bara Ps2 spelen. Hehe :P Hicka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Alla GH- spelen. Spelar inget annat på PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag spelar typ aldrig klart hela spelet. Spelar till slutet typ, köper ett nytt spel och spelar det. xD Aldrig spelat om ett spel? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Det ända jag kommer på för tillfället är nog star wars 3 XD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 (redigerat) Metroid prime 1, 2 och 3 New Super Mario Bros. The Legend of Zelda: Twilight Princess The Legend of Zelda: A Link to the Past The Legend of Zelda: Minish Cap Super Mario 64 Super Mario Galaxy Spyro: Season of Ice Wario Land 4 Försöker få 100% Paper Mario spelen men det är så himla mycket grejer. och ja, jag har bara Nintendo konsoller(lr hur det stavas) :P oops, såg inte att tråden låg i PS 2 forumet (skäms, skäms) kollar för det mesta på nya inlägg bara Redigerat 26 Juni 2008 av Azzeus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kosan fes Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Naruto ultimate ninja 2,Warcraft 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 många.. nfsmw, nfsc, nfsps,nfsmw510 (PSP), cod2 (PC), jak and dexter 1, ratchet and clank 3, spyro year of the dragon, gta 2, spyro enter the dragonfly, SSX 2.fifa 06,fifa 07, fifa 08, medal of honor 1 till ps1, nfsu2 och nån mer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 GTA 3-SA, Alla R&C spel inklusive Gladiator, Halo 1-3, GH3 o massa fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 hmm fall jag ska vara ärlig inga asså jag har knappt några roliga spel så jag har aldrig klarat nått till 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg