Snookis Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Jag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 (redigerat) Man ÄR pokémon på dom här nya..... Redigerat 23 November 2006 av Raffed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen? Såg i en leksakskatalog som man får innan julen att Red Rescue Team är till advance och Blue Rescue Team är till DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Jag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen? Det visste typ alla redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Rescue team rent ut sagt suger..... det är INTE pokémon-spelet alla har väntat på..... köp det inte, vänta till pokémon Diamond/Pearl kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Men jag tyckte det va häftigt o annorlunda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Jag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen? Jag har det splet och det handlar om att man är en människa somhar förvandlats till en pokemon och det suger inte det är rätt kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 (redigerat) Jag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen? Om man är Pokémon nörd ja :P :D (hoppas du inte vart arg,det var ju bara på skoj). Redigerat 25 November 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 har inte spelat det spelet men det verkar vara kul, hoppas man får DS i julkapp då så man kan köpa pokemon spel till DS :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 (redigerat) Jag har önskat PMDBT till julklapp.Hoppas jag får det. Redigerat 25 November 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Jag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen? Ska du säga jag har aldrig sätt dig på nåt annat än pokemon forumen typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Spelet är faktiskt ganska trevligt o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg