Gäst kameo Skrivet 24 November 2006 Rapport Skrivet 24 November 2006 hej jag undrar om någon kan hjälpa mig att få lugia & ho-oh genom mystery gift :huh: jag har mystery gift på mitt FR men jag har hört talas om att man kan använda det till att få lugia & ho-oh men jag har aldrig lyckats kåma på hur man ska göra snälla sej någon :cry:
viko550 Skrivet 24 November 2006 Rapport Skrivet 24 November 2006 hej jag undrar om någon kan hjälpa mig att få lugia & ho-oh genom mystery gift :huh: jag har mystery gift på mitt FR men jag har hört talas om att man kan använda det till att få lugia & ho-oh men jag har aldrig lyckats kåma på hur man ska göra snälla sej någon :cry: du måste ha 2 GBA och ett till FR eller LG och båda spelen måste ha mytery gift.ta dena två GBA nära varan och tryck på mytery gift samtidigt om du har tur kan du få mystick ticket
Gäst kameo Skrivet 24 November 2006 Rapport Skrivet 24 November 2006 oki :huh: ska prova ee hende inget jag bara kån fram till wonder cards & wonder news
Eric_H Skrivet 25 November 2006 Rapport Skrivet 25 November 2006 Man måste först ha åkt till ett nintendo events någonstanns. Det är ungefär samma sak som med Deoxys. Läs på serebii.net Asså nu börjar sånna här trådar igen.
Rekommendera inlägg