fuskisfuskis Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag tror det kommer så smånigom, men det dröjer väl lite ännu dom håller ju på och göra så mycket spel till the sims 2 men det dröjer kanske inte så länge till 3:an men dom väntar väl tills folk börjar tröttna på The sims 2. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Det tror jag inte, de försöker nog få med de som inte spelar sims än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 kan det komma ghetto liv :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Det är ytters otroligt, spelet riktar sig ju till folk i alla åldrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 f*n va tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Det har ju kommit fyra exp nu. Och dom släpper et i halvåret ungefär. Året runt kommer ju nu till vårn då kommer det sjätte exp till hösten och sen det sista till våren 2008. Och om dom redan har sims 3 under utvecklingborde det komma hösten 2008 (Om i har tur) eller under 2009. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Det har jag ju redan sagt, du borde kolla igenom trådarna lite noggrannare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Det har jag ju redan sagt, du borde kolla igenom trådarna lite noggrannare. Oj det missade jag fast jag läste alla inläggen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Ja, The Sims 3 kommer att komma tidigt år 2009. http://www.snootysims.com/extrasindex.php?id=releasedates :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Det hade jag missat, går in på snootysims då och då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Okej, men det är kul att det kommer The Sims 3, bara det inte blir FÖR uttjatat, Dom säger iaf att det kommer att bli ÄNNU verkligare än vad det redan är o.O :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Det finns mycket i sims man kan förbättra, men man tänker ju inte på det så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg