Gäst GaaraOfDesert Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Om man tänker vilken stor skillnad det var mellan Sims 2 och Sims 1. Undrar då hur Sims 3 är :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Det blir nog inte så jättestor skillnad, men de får bättra på det ordentligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 man tröttnar så snabbt på the sims 2....hoppas att det kommer the sims 2 eller 3 online!!!!!!! :P :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Ja, hoppas det, då skulle jag kunna spela med mina kompisar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Hoppas jäkligt mycket att de fixat tiden lite. Minns när man spelade Sims, då fick man gå upp vid 2-3 tiden för att åka till jobbet kl 8.00. Lite småjobbigt. Om skolan börjar kl 8 så stiger man ju inte upp kl. 2 utan ca kl 7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeVeRoNaL Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Jag hoppas att The Sims 3 kommer ut....ska köpa det så fort jag kan i så fall =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 The Sims 3 kommer ut, och det är i början av 2009. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosieLaim Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 The sims 3 har redan kommit ut ! Fast det hade varit bättre att ha det online som någon annan sa ... Fast gratis inte typ som world of warcraft ! :D _______ Josefine :kung: :kung: :kung: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 The sims 3 har redan kommit ut ! lol sämsta lögnen någonsin. Hur ska det ha kunant släppts när dom inte ens släppt alla exp till tvåan. Ljugarbarn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Det har ju varit lite funderingar på om The Sims 3 ska komma eller inte. Men vad tror ni. Kommer det att komme eller inte? Om det nu skulle komma ut så måste det ju ha med alla The Sims 2 funktioner (expansioner) plus LITE förbättrad grafik. Men om det nu skulle vara så att alla TS2 expansioner skulle finnas med så borde det väl kräva två eller tre DVD-skivor? Hoppas det kommer :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 lyssna nu nyss kom året runt ut altså 07 och det e det 4 så sims 3 borde isf komma ut runt 2009-2010 B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Det kommer ut 2008 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg