Maddiz_93 Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Asså, hur kommer man upp till Big Boo? 5 kursen, Big Boo's Balcony? Har försökte men det funkar inte.. :( Im weird.. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Det finns ett rum med bokhyllor i och även en sorts fallucka som snurrar runt när man går på den. Ovanför den ena dörren i det rummet så finns det en plattform med en dörr på. Gör wall-jump för att ta dig upp på den. Där inne finns det en dörr som leder ut till balkongen, där Big Boo är. Var längesen jag spelade det här spelet, så jag kanske inte kommer ihåg rätt, men jag tror det iaf. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Om du är snabb, så kan du få tag i den sjätte stjärnan också. 1. Lås upp blue cap. 2. I rummet där du hoppar upp finns ju två dörrar va? Spring till den vänstra dörren, ta på dig den blå hatten, och nu måste du springa fort. Spring tillbaka och hoppa upp med vägg sparken så fort du kan(du kanske behöver träna på det), gå igenom dörren och spring igenom bilden med en big boo på. Där inne hittar du en boo och ett stort öga. Spring bara ett varv runt den när den ser dig och stjärnan är din. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maddiz_93 Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 :blink: Okej, jag tror jag fattar.. :D Tack. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg