Hoppa till innehåll

Hjälp Snabbt!

Gäst alan.shalaji

Rekommendera inlägg

Gäst alan.shalaji
Skrivet

Jo nu är det så att ett program kallat Virusbusters har instalerats på min dator. Jag försökte slänga skiten i papperskorgen men datorn säger:"Detta program används av en person eller ett annat program." Så jag stängde av processen Virusbusters men när jag stängde så startades den igen.

Så jag undrar om det finns något program som kan ta bort filer som redan används. Eller något annat som blockerar alla processer. Snälla svara snabbt :(

Gäst alan.shalaji
Skrivet

Jag har sökt igenom mappen med 3 virusprogram men alla sa att det inte fanns några virus. Det är inte virus det här det är bara ett rejält drygt program.

Gäst newnameguy
Skrivet

Ibland blir det så, testa och ta bort det varje gång du sätter på datorn ;) Jag lyckades efter typ 20 dagar ^^

Men du kan göra det på ett komplicerat sätt... OM du vill kan jag berätta...

Gäst alan.shalaji
Skrivet

Ibland blir det så, testa och ta bort det varje gång du sätter på datorn ;) Jag lyckades efter typ 20 dagar ^^

Men du kan göra det på ett komplicerat sätt... OM du vill kan jag berätta...

Berätta

Gäst Moonwall
Skrivet

testa "Lägg till eller ta bort program" på kontrollpanelen.

är det ett program borde det finnas där.

Skrivet (redigerat)

prova i kommadotolken

nej förresten starta datorn i felsäkert läge det brukar funka

Redigerat av Yantra
Gäst alan.shalaji
Skrivet

Eller så blockerar du progammet och allt är löst. Du kan inte äns föreställa dig hur många sånna program jag har fått ta bort  <_<

Hur blockerar man programmet??

Skrivet

Kolla i windows mappen på c:, det ska finna en fil some heter "pb.exe", tryck på den och skriver du in namnet på programmet du vill blocka, zapp zapp och du är klar!

Om du inte har programmet (det kan hända), gå in på google och sök på typ "Windows Program Blocker"

Ha en bra dag

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...