Mr.Büse Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Kan man ta bort isen i zoras domain och hur då????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 menar du i Zelda: Ocarina of time när man är vuxen? nej, den är permanent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jo, man kan ta bort den röda isen med Blue Fire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 du kan glitcha så att du kan vara under isen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 cyber angående din signatur. man kan tilta lite med kasseten för att komma ur kokiri utan svärd:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 cyber angående din signatur. man kan tilta lite med kasseten för att komma ur kokiri utan svärd:P <_< visste det hur skulle jag annars gjort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 cyber angående din signatur. man kan tilta lite med kasseten för att komma ur kokiri utan svärd:P hehe. jag har testat det några gånger men spelet hänger sig för det mesta när jag prövar^^ jag får träna lite =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg