Fusion Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Har blivit riktig irriterad på att många som vill ha avatarer inte avslutar tävlingarna. Själv gör betydligen mindre avatarer i tävlingar, mycket pga detta och jag tror att andra också håller med. Kan man inte hitta på en lösning till detta så att man åtminstone minskar detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Håller med, sätt upp en gräns, håller man inte den får man böta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Om tävlingen håller på i längre än 3 veckor så får man böta. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Om tävlingen håller på i längre än 3 veckor så får man böta. ^^ 2 veckor max.sen stängs tråden eller nåt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 2 veckor är för lite tid till att välja en avatar. 3 veckor är alldeles lagom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Mm.. 3 veckor är nog en bra gräns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag har skapat en del avatar-tävlingar under min tid här och många av de har aldrig avslutats eftersom folk slutar med att skicka in bidrag efter bara ett par dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 (redigerat) 3 veckor är lagom medans om någon behöver exempel 4 veckor på sig att avsluta den kan den personen kontakta nån moderator / admin. Redigerat 24 November 2006 av Foxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.