Guggo Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 (redigerat) Kallar följande personer vid tilltalsnamn och inte användarnamn. Slasktratt x0t Burken NF Citrusfrukt Mujo Raest Marijuana OOIE h4xx0r epaaj Kanji Horulfs Toffelfabrik, med andra ord. Det är tre personer jag kallar vid tilltalsnamn. Sandkaka, Apoca, och Burken. Edit: Möjligtvis någon som kallar sig Viktor också :rolleyes: Edit: Zwalion också. Och så vet jag vad epaaj heter men jag använder det inte :) Edit: Kanske Mujo också, men inte ofta. Redigerat 28 November 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 (redigerat) Dom jag minns mest i från förut var Xade, Toad, 0035, Tutankoopa, Legend_Gamer, Salsktratt, Dezen, Capone och Shadow of Darkness :) 0013, OOIE Redigerat 28 November 2006 av Moonwall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 glömde burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 ooie Yääääh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Mp, Nf, Cg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Dom jag minns mest i från förut var Xade, Toad, 0035, Tutankoopa, Legend_Gamer, Salsktratt, Dezen, Capone och Shadow of Darkness :) Det kan ha varit 0012 eockså sen fanns det nån till med 00... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Dom jag minns mest i från förut var Xade, Toad, 0035, Tutankoopa, Legend_Gamer, Salsktratt, Dezen, Capone och Shadow of Darkness :) 0014 har jag för mig att ngon hette. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Jo det fanns en 00- till James Bond 007 ;) Den som syns ganska mycket är väll Nico eller No_Fear typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Dom jag minns mest i från förut var Xade, Toad, 0035, Tutankoopa, Legend_Gamer, Salsktratt, Dezen, Capone och Shadow of Darkness :) 0012 är kvar, bara under ett annat namn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Är det ingen som vet vilken jag är? :o :P Men det finns många kända, admin nico MeM (slasktratt) Mascaran Sandkaka Nafrali NF mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 så mellanmjälk är Slakstratt ._. Sjutton vad jag är trög XD Är någon vid namn Ragnarök kvar? Har för mig det fanns någon vid det namnnet också ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 WildWolf: tror No_Fear hette det innan han bytte namn. Nu när Sandkaka tydligen har slutat ( :( :cry: ) tycker jag han är en legend. jag tycker han skrev som en 17:åring!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.