maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Jag har ett problem med The Movies när jag ska lägga ut filmer på internet. När jag är inne på internetavdelning ,fyllt i mitt lösenord och användarnamn, tryckt på accept i avtalet så låser sig sedan hela datorn. Sen måste jag dra ut sladden för att den ska stängas av. Kan någon hjälpa mig med detta? Det skulle vara väldigt snällt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Menar du att när du lägger upp en film på "The Movies" (vad det nu än är) så hänger sig datorn... ok, då har du bara en sak att göra. Lägg upp dem här! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Menar du att när du lägger upp en film på "The Movies" (vad det nu än är) så hänger sig datorn... ok, då har du bara en sak att göra. Lägg upp dem här! <_< nej inte på youtube, det är ett visst system de ska ha på the movies! typ som tävlingar för bästa film och sådant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Kolla att inte brandväggen blockerar ''The Movies'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 det vet jag att den inte gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Vad har du för anti virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Jag har McAfee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 McAfee är mycket bra, så det är nog inte det som blockerar det .. Hmm.. ska kolla runt på nätet .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 McAfee är mycket bra, så det är nog inte det som blockerar det .. Hmm.. ska kolla runt på nätet .. skulle vara mycket tacksam för detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.