viko550 Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 (redigerat) här är min andra TACK FÖR ATT DU VISADE PROGRAMET :cool: Jag har mixtrat gym nålarna http://i15.tinypic.com/4ctmemp.png http://i10.tinypic.com/2dryjkk.jpg Redigerat 26 November 2006 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 26 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Gjorde ett till. Notera egengjord Tränare ;) Visst e det kul att göra egna tränare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 (redigerat) De här e mitt trainer card i Ruby och mitt favorit team. de är inte starka men coola :P och har bra attacker. Sandslash lv 81 = Starkast, tar alla vatten/is attacker har minst halva hp kvar. Heracross lv 29 = Snabb och har mycket bra attacker. ska användas i battle tower Metang lv 31 = Stark och bra försvar. ska användas i battle tower lv 50 Phanhy lv 29 = Stark och bra försbar. ska användas i battle tower lv 50 Swapert lv 64 = Starter pokemon, Stark och bra försvar mot alla attacker. lite svag mot gräs attacker. Shiftry lv 50 = Mycket bra pokémon i battle tower som gjort mig framgångs rik där. Bra Mitt team som jag ska träna och tävla med i olika saker. :cool: Redigerat 26 November 2006 av Pokemon haunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 (redigerat) detta är laget jag har just nu Redigerat 26 November 2006 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 26 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Här e mitt dubbel par Ni som inte förstår något av tutorialen PM:a mig bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 varför har du ingen girafarig?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 (redigerat) Bara för att hon Heter "Girafariglove" är hon inte tvugen att ha en Girafariglove i sitt team... EDIT: mitt nyvarande team: Redigerat 27 November 2006 av Umbreon_Moon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 varför har du ingen girafarig?? Det va inte mitt lag bara nått som ja hittat på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 ok, jo, jag antog att girafariglove hade en girafarig eftersom girafariglove gillar dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 (redigerat) Har hållt på ett tag att göra TCs, PGA på Serebii är dom största nöjett! :) Jag slängde ihop ett litet TC som ska föreställa mitt lag i GX. Fast jag tog tränaren från Colloseum. Och eftersom Orre inte har några nålar... Ja, ni ser själva.. http://img66.imageshack.us/img66/2779/tc2vy7.png Redigerat 27 November 2006 av FireSeagul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 okej, ja serebii har massa såna grejor där. detta är mitt team i Fire Red som jag köpte igår. Jag heter ASH på spelet, alltid gjort de på de gamla spelen så varför inte här? :P Ivysaur - Lv 46 Raticate - Lv 42 Snorlax - Lv 40 De e de här jag tränar, de andra är bara för att kunna få HM flash och lära dem det. Jag valde bulbasaur för att jag tycker han e cool. och han har bra attacker. Han klår ju eld typer hur bra som helst!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 hmm, du borde kanske ta bor den där svarta boxen bakom honom? så blir det snyggare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg