WiFiGamer Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Har ni nå bra buggar i NSMB? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 japp, men minns inte vart.. Fast det var så att när jag använde ett rör, så kom jag upp ur röret bredvid. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Nej tyvärr inte, den enda jag vet är den när man blir Mega Mario mot den bossen som kör stridsvagn, och sen när man hoppar på han så stannbar man kvar i rummet ändå. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Nej tyvärr inte, den enda jag vet är den när man blir Mega Mario mot den bossen som kör stridsvagn, och sen när man hoppar på han så stannbar man kvar i rummet ändå. :P min kompis hade det, det va så att han bara kunde spring i genom banan allt bara gick igenom honom (mario) bomber osv :blink: , fast han fick byta ut det sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 (redigerat) http://www.fuska.se/spel/nds/new_super_mar...fusk-s9471.html http://www.youtube.com/watch?v=LsHchr_uMQE Redigerat 29 Januari 2007 av NintendoDS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 när du ska välja vilken fil du ska spela på så håller du inne L och R samtidigt och senväljer du en fil då spelar du som LUIGI! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 det är ju ingen bugg ju! det är ju meningen :/ så gå inte OT... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NantE Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 det GÅR att komma på andra sidan målflaggan. Men har aldrig riktigt lyckats... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 jag försökte bara hjälpa!!!!!!!!! :( :angry: :( :angry: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zwhatsh Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Ja tror ja vet en glitch!! :D När man kör Mario VS Luigi så ska man ta rörbanan! Sen ska man skaffa sig en Mini-Svamp så att man blir jätte liten. Sen ska man gå längst till höger på banan. Då ska man vägghoppa då kommer man upp dit. Då kommer men till.... ja det är frågan... man kommer liksom över banan och rör si skitsnabbt o så ä man osynlig! sen så kan man samla hemliga coins där uppe. Vet inte om det är en glitch eller om det ska va så! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gameguy157 Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 e ett plus ett två?? :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 när du ska välja vilken fil du ska spela på så håller du inne L och R samtidigt och senväljer du en fil då spelar du som LUIGI! :kung: Men det är ju inte bugg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg