Megaket Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Jag vill gärna veta hur jag ska göra för att lära pikatchu Surf på gul, för det vet jag att det går. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Du måste klara Tournament Mode på Pokemon Stadium på N64 med dina egna pokemon (alltså INGA lånade pokemon) för att få en Pikachu med Surf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Hm, konstigt. Jag tyckte att jag lärde min Pikachu surf utan att ha klarat tournamentet. Måste nog kolla en extra gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 hm trodde som förut att man kunde lära pikachu surf :P utan att klara tournamentet xD...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Men tydligen så kan man inte det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Ummm... Annars så var det väl bara att få upp pikachu till lvl 80, utan några rare candy, gå till surfing killen, prata med honom, gå ut, surfa ner 10 steg, och sen upp igen, gå in och prata med surfing killen, och sen har man fått surf... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Går det verkligen...Nja tror inte det. Tack Draghon du hjälpte mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jonntek1 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 kan man fånga en larvitar på pokemon crystal ??? :( behöver hjälp !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg