Putte Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag bara undrar om det är någon annan än jag som klarat hela spelet? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 vet ej men hur fick du sonic och tails Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Eftersom jag inte har japanska så räknas det ju inte till svenska versionen. Alltså jag ahr dom inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 inte jag heller fast jag har svenska versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Är det ingen annan som har klarat spelet?!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 man kan inte få sot på PALversion utan bara på MEGAversion... man kan inte klara spelet för det finns ju alla trophys, alla karaktärer, alla banor, alla tider ska man klara typ på några sek... (events) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Okej du har rätt men fått alla banor och gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag har 290 trofeer,alla karaktärer,klarat alla event matcher,alla banor,klarat classic/adventure/allstar på very hard,sammanlagd tid på target test:9.44sek... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag har klarat spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 (redigerat) Är det ingen annan som har klarat spelet?!!En fråga bara har du Pikmin ?om inte då har du inte klarat det Redigerat 17 Februari 2004 av b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 När man klarat spelet så ska man ha släppt ut Celebi ur en Pokéboll. Då vet man att man klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 japp.,men orka skryta om ett spel som dom flesta har klarat för längesen,putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg