KH_JIPE Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Vad tyckte ni om slutet på spelet då??...fett som vanligt precis som i ettan!! diggar börjar och slutet på båda spelen jävligt mkt!! men tecken på en 3 iallafall både vanliga slutet och secret filmen!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 slutet på 2an var rätt nice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Har inte kommit dit än men har sett det på en video. Riktigt coolt, desvärre är själva spelet ganska dåligt tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 En 2a skulle ALDRIG kommit ut. 1an är det riktiga bra spelet, en klassiker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Ettan är bättre men tvåan är också ganska bra. Har du ens testat att spela det någon gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KH_JIPE Skrivet 30 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 ja men trean verkar bli riktigt fett asså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Ettan är bättre men tvåan är också ganska bra. Har du ens testat att spela det någon gång? Ja, jag har testat. Men jag vill inte ens tänka på att köpa det. Inte samma känsla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Kh2 äger ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg