Red_fox2 Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Jag har nå problem med min cd/dvd brännare i min rätt så nya burk(packard bell easynote) jag kan inte bränna philpsdvd-r skivor :S,det kommer upp att det blev fel vid inspelningen när man försöker bränna med Digital media home. Kan det funka om man testart md något annat märke på dvd skivor? vill vara helt säker så man inte slösar 100 spänn i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Jag har nå problem med min cd/dvd brännare i min rätt så nya burk(packard bell easynote) jag kan inte bränna philpsdvd-r skivor :S,det kommer upp att det blev fel vid inspelningen när man försöker bränna med Digital media home. Kan det funka om man testart md något annat märke på dvd skivor? vill vara helt säker så man inte slösar 100 spänn i onödan vad har du för bränningsprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 26 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Digitalmedia home Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Digitalmedia home har aldrig hört talas om. :blink: jag hade iallafall förut ett bränningsprogram som hette roxio som inte alls funkade som det skulle. sen bytte jag bränningsprogram och sen fungerade det. det kan inte vara därför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 E du helt 100% på att det är en DVD brännare då? Annars tror jag att det ska finnas nån trail på Nero som du kan använda så länge^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.