lizem Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 haha XD där lärde dom sig en riktigt läxa :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 haha XD där lärde dom sig en riktigt läxa :D :P Jag är väldigt känd för att spela fult inom min klass.... fast självmål brukar jag inte göra så ofta... Det är motståndarlaget som åker ut för det hela... Det är dock enklare att göra ett snyggt solo-mål än att passa runt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Sköt du mot eget mål? :meddum: Okej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 oj det va ett tag sen jag spelade innebandy och spelade back gör inte allt för mycket utan att vara minst på plan och stoppa mest bollar så de andra laget blir... lite sura :) men men det snyggaste som vi har gjort som hela laget va när vi gjorde 3 mål inom 20 sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.