JanazTheOne Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Tja! innan spela jag Gta:SA ett tag sen sluta jag (Jag blev av med skivan <_< ...) men nu fixade jag en ny. När jag skulle spela kom jag inte tillbaka till min gammla sparning! Hur gör jag för att komma tillbaks/vad är fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 det borde finnas kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 du har väl råkat radera den av misstag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 nope, har kollat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Förresten fungerar GTA SA till Xbox 360? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 The Moose:Det här är gamla xbox forumet,inte 360 Gta:sa finns inte till 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 nee men man kan köra backup på 360 men inte till alla spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Det liger andra filer på spelen för det gjorde jag med men när jag köpte den nya så liger det kvar på xboxet men det nya spelet har sparat en ny gta san andreas :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Har du kollat på fodralet. Jag har ett GTA SA med xbox classics fodralet. Kan hänt att du köpt en nyare model som en uppgradering. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 nope inget av dem här stämde fick klura ut det själv och lyckades :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg