Shaitan Skrivet 26 November 2006 Rapport Skrivet 26 November 2006 Ladda ner Speed Gear Setup Speed Gear är ett program som ändrar datorns tidsuppfattning. Man kan enkelt dubbla hastigheten med hotkeys (snabbtangenter) om man kör ett spel där man måste vänta en hel del. Eller varför inte i multiplayerspel - och ta hem segern när de andra leker sengångare? Serienummer kan vara dyrt - TheSerials.com Som sagt, jättebra om man kör ett spel som har mycket onödiga filmklipp/scener. Prova Speed Gear och ge det betyg! Citera
darzak Skrivet 27 November 2006 Rapport Skrivet 27 November 2006 (redigerat) speed gear drar ner på datorns cpu lr ngt sånt , asso din dator blir sämre med tiden (som när man tar amfetamin), detta fungerade som mana hack på maplestory när det var beta men dom har fixat det nu , och detta e fett dåligt för din dator ( som amfetamin är dåligt för dig)..... man kan använde speed gear som speedhack på olika spel t.ex : Centrycraft... hehe! Redigerat 27 November 2006 av darzak Citera
Gäst PoisoN Skrivet 27 November 2006 Rapport Skrivet 27 November 2006 darzak, jag minns det :angry: :P. Men är det inte lite som överclockning av processorn? Citera
Gäst alan.shalaji Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 Finns det inget liknande som INTE tar kol på din dator? Citera
housemaster Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 jag tror att programmet överklockar CPU,n ellerökar FPS,n Citera
123spill Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 (redigerat) Om man har en dator som inte har mycket kvar och ge eller tänker köpa en ny då kan man ju alltid andvända det ju :P :bah: EDIT: När man har ett serienummer. Vart liksom gör man så man skriver in det? Redigerat 7 December 2006 av 123spill Citera
Gäst Youx Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 vadå jag har använt det dära programet länge.. men förstör det datorn? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.