Gäst darklord Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 nån mer som längtar efter att dom ska släppa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 japp,längtar mer efter det här än zelda twilight princess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darklord Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 här finns det bilder och lite fakta http://www.level7.nu/spel/spel.php?id=2749 håller med ska skaffa redsteel och zelda mens jag väntar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 längtar mer efter det än både Zelda: TP & Super Mario Galaxy. Man kommer kunna vara Meta Knight <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darklord Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Metal knight Pit Wario Samus utan skydd ny sen vet jag inte riktigt änn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 bäst är helt klart Solid Snake världens bästa tvspels hjälte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darklord Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 min favo är fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Det kommer nog bli Wii's bästa spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Självklart längtar man ju enormt efter det. Det jag längtar mest efter är att få vara Sir Metaknight, för han är ju så cool. Fast jag undrar lite hur Snake kommer att slåss. Jag menar, han smyger ju mest. Sen är man ju lite fundersam på hur varje karaktärs superattack kommer att se ut. Ni tror inte dom har tagit bort några gubbar fårn föregående spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 heh, jag ser värkligen ifram emot det spelet! Meele var bra, och då måste uppföljare vara bättre, tycker man....min favorit i dom tidagre spelen har varit Link och Sheik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 www.smashbros.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darklord Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 går att köpa wii på tradera nu men priset låg på 9700kr men då va zelda med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg