Sidney Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 (redigerat) Har hört någonstans att mage level 50+ kan göra portaler till olika platser, t'ex: Stormvind! Vill komma till Stormvind för att lära mig svärd till min NE hunter på level 20. Då frågar jag alla som kör på ALONSUS: Kan någon göra en portal för mig till Stormvind? behöver ingen hjälp längre! Redigerat 28 November 2006 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Suck..du sa ju själv att jag skulle visa dig vägen :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Ja, det är snällt om du kan göra det :D Men jag tänkte om någon svarade inom typ 10 minuter skulle jag kunna göra så istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Gå istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Har hört någonstans att mage level 50+ kan göra portaler till olika platser, t'ex: Stormvind! Vill komma till Stormvind för att lära mig svärd till min NE hunter på level 20. Då frågar jag alla som kör på ALONSUS: Kan någon göra en portal för mig till Stormvind? Det är ju bara att ta båten från Auberdine. Sedan så får du väll springa resten av vägen. Annars är det bättre att fråga i chatten om portaler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Visade han vägen för länge sen ^^ Började innan han skrev det här :lol: Sen stack han...sen kom han in och sen jag och så gick vi till SW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg