Gäst OneDream Skrivet 28 November 2006 Rapport Skrivet 28 November 2006 det är zazalada (vet att han inte stavas så men orkar inte stava rätt :S) som har den, för er som gillar ja manga, anim...jag tror och hoppas att ni vill blir medlemm :S där :) Citera
Gäst Elite Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 Vore det inte bättre att Salzalada skapade en tråd om sitt gruppforum? ;) Citera
Gäst Szellerie Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 Leekspin, du blev väl kickad från gruppforumet? :o Citera
Gäst Skellington Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 skulle passa mej utmärkt xD manga och j-rock freak som jag är (; Citera
Salzalada Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Leekspin, du blev väl kickad från gruppforumet? :o Han visade inget intresse för varken Anime, Manga eller Japan. Därför blev han kickad. Citera
Gäst OneDream Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 inte jo.. jag gjorde en allmäna tråd bara som man kunde snacka om anime typ som i hanns värld eller ngt annat Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.