Dave37 Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 (redigerat) jag har inga kommentarer men, men. vad tycker ni? Redigerat 29 November 2006 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Det där var noobigt men visst kan 11 åringar få ha sin goda tid dom också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Jag citerar Andreas ''Det där var noobigt men visst kan 11 åringar få ha sin goda tid dom också '' Jag håller med om det, men lite mer känsla skulle göra bra till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 öh! :o Vi är faktiskt 14! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Han som skriker som värsta huliganen ser ju ut som en 9åring typ eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 jag vet. vi putter in honom hos sexorna på våran skola ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Får han stryk av sexorna? =) Den där intervjufilmen du visade i Oztown ägde (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Men seriöst, det dålig bildkvalité och skådespeleriet var så dåligt att man inte kan beskriva det med ord. Lägga in Marioljud och personer med cykelhjälmar gör inte saken bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 åhh... herr besevaser har slagit sit eget rekord i torrbolleri.... igen! hjälmarna var vi ju tvungna att ha, man ger ju sig inte ut i krig utan hjäm heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.