?????????? Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Jag har fastnat i goron caverns nånting xD jag har varit på hela övervåningen så jag ska nog inte göra ngt där. Men nu kommer jag inte vidare... jag misstänker att jag ska förbi dedär dinosaurielika döskallen.... ngn som kan förklara hur man komr förbi? :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Du ska lägga en Bomb i varje öga, så öppnas dinosaurie-huvudet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 från bron däruppe, bara komma igenom hela grottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) Tackar :D Men nu är det så att jag har ett nytt problem... ja e fast i jabu's belly.... ja fattar int vilket hål ja ska sjunka ner i för att komma till octoren.... ja lyckades möta den 2 ggr men ja dog båda gångerna och nu hittar ja int tillbaks till hålet :/ Och så undrar ja om ngn har en bra taktik att vinna över den? -.- Och ja, jag är oerhört dålig på dethär spelet och har aldrig kört de förut :3 Jag tror seriöst att det e ngt fel.. jag VET att jag har åkt ner i VARJE hål och ja hamnar ju bara på ngt ställe me jellyfishes.... och så får ja bara klättra upp till hålen igen, falla ner till jellyfishes, klättra upp, falla ner i fel hål -.- Glöm det, ja kom på de själv xD Redigerat 1 December 2006 av ?????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
banana50 Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 ja har oxå hittat rätt hål men ska man bära ut tjejen ur jätte fisken sen eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 nej,,,... man ska bära runt hon och sätta hon på sake r knappar altsså snacka med hon 2 gånger så sätter hon sig sen ska man bära runt hon man kan graba hon när hon sätter sig de e fett drygt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg