Hoppa till innehåll

Runescape-bästa Stället?


KalphiteQ

Vilket ställe gillar du mest?  

42 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Börjar gilla Karamaja ;)

Bra tränings ställe.

Först fiskar man fisk sen går man till moss giant eller Lesser Demon Ställena och slåss.

Sen när man har slut på fisk hämtar man ny och säljer sakerna man fått ( Man kan ju inte få så mycket saker från Lesser Demons men man kan ju få ganska mycket av Moss)

Så säljer man dom och får lite kossing sen fiskar man går till baks till stället och fortsätter.

Så jag tog Karamaja

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börjar gilla Karamaja  ;)

Bra tränings ställe.

Först fiskar man fisk sen går man till moss giant eller Lesser Demon Ställena och slåss.

Sen när man har slut på fisk hämtar man ny och säljer sakerna man fått ( Man kan ju inte få så mycket saker från Lesser Demons men man kan ju få ganska mycket av Moss)

Så säljer man dom och får lite kossing sen fiskar man går till baks till stället och fortsätter.

Så jag tog Karamaja

 

Eeeh? Säger rune med. helmet dig något?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börjar gilla Karamaja  ;)

Bra tränings ställe.

Först fiskar man fisk sen går man till moss giant eller Lesser Demon Ställena och slåss.

Sen när man har slut på fisk hämtar man ny och säljer sakerna man fått ( Man kan ju inte få så mycket saker från Lesser Demons men man kan ju få ganska mycket av Moss)

Så säljer man dom och får lite kossing sen fiskar man går till baks till stället och fortsätter.

Så jag tog Karamaja

 

I princip vad babblar du om :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...