Arcanum Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 på min skola har vi 2 prov i veckan.. ca 10 veckor in i terminen.. :angry: ja tycker de e för mycket!! man hinner ju inte läsa på.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 När vi väl ska ha prov får vi en tre fyra i veckan. Fast i SO-ämnena har vi nästan aldrig prov. Vi har mängder av arbeten istället. Förra terminen hade jag typ fem-sex arbeten, varav jag blev tvungen att göra två på en vecka vardera. Det är inga småarbeten, man behöver några veckor per styck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Vi har nästan aldrig prov...fast jag går ju i 6an! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 (redigerat) Vi har olika hela tiden.typ oftast 3-5 prov i månaden! eller mindre! :) Redigerat 17 Februari 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 3-4 i veckan har vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Vi har 5-6 per termin! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Vi har nästan aldrig prov...fast jag går ju i 6an! :P samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 samma här samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Inte här. Jag går i 5:.AN fasst har 3 prov o veckan. 5 om man räknar med engelska orden och Svenska orden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Vad har du för prov då och jag räknar inte med engelska orden och det för det e inte riktigt nåt prov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 1/m (en varje månad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Vad har du för prov då och jag räknar inte med engelska orden och det för det e inte riktigt nåt prov! 2 Geografi prov(Man ska skriva så mycket man kan om ett land) och Ett Matte prov(Bråk just nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.