limmo Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 jag ramlar inte i area69 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 hur menar du,man ska flyga med jetpacken på nåt sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 hur menar du,man ska flyga med jetpacken på nåt sätt. Kolla nu, först ska du slå in jetpack koden sen så ska du åka till area51(kolla kartan) sen när du e presis under byggnaden så ska du åka rakt ner i ingenstans, bara rakt ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 men jag ramlar inte i area69 du vet jag har slått in jetpack koden men jag håller mig kvar på marken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 ok,men om man åker för långt ner lr för långt upp så hamnar CJ på marken igen.så hur flyger man med jetpacken bäst för att komma till area69. man håller i l2 knappen med han flyger och trycker på X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 mm ok ska prova det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg