CementSnubbeN Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Någon har typ dubbat green days musikvideo till låten "Time of your life". Ser rätt kul ut :P Här är dubbninen: http://www.youtube.com/watch?v=BOAWpTNOKSg För er som inte hört låten, här är den riktiga musikvideon: http://www.youtube.com/watch?v=1_UZhBMNqOE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Heeeee, Den första sög men när han sjöng riktigt var han bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Roligt att han var svensk också :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Den första är den riktiga den andra e fejkad ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag tyckte att den var dålig, inte min musiksmak helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Dolphin: Varför är du jämt negativ mot allt som postas i dethär forumet? Ont: Haha ^^ f*n va skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Dolphin: Varför är du jämt negativ mot allt som postas i dethär forumet? Ont: Haha ^^ f*n va skön Ja,eller hur...har man sätt Dolphin skriva nått possitivt i det här forumet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Han gillar bara seriösa filmer antar jag :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Dolphin: Varför är du jämt negativ mot allt som postas i dethär forumet? Ont: Haha ^^ f*n va skön Får man inte ha egna åsikter eller? Om han inte tycker om vissa filmer så får väl han tycka det,det är ju hans val. "Dubbningen" nja,jag tyckte inte att den var så bra. Men den hade sina stunder :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Vet tydligen inte hur man stämmer sin gitarr iallafall :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 haha nää ;p det står ju typ "billies guitar is little out of tune" eller nått :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Little var det, ja :) Snygg sångröst. ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.