Gäst VilmerDaKing Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 ...ska få fm. Som till exempel fuska mynt forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Det tror jag inte, det har hänt mig och jag fick inget meddelande om det vid det tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Du förlorar inga fm på det, de fm du fått förlorar du inte om du inte för böta fm för att du gjort något som bryter mot reglerna och har med fm att göra, eller om vi t.ex. skulle märka att någon avsiktligt postar i fel forum flertalet gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Du förlorar inga fm på det, de fm du fått förlorar du inte om du inte för böta fm för att du gjort något som bryter mot reglerna och har med fm att göra, eller om vi t.ex. skulle märka att någon avsiktligt postar i fel forum flertalet gånger. ok då vet jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.