Nami Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jo, jag har köpt föremålet "Fler Bilder" och jag har redan lagt in en bild på pressen, men jag vill inte att man ska kunna öppn bilden i ett nytt fönster, hur tar man bort det? Ni kan ju kolla själva på min press om ni inte förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 du har tagit fel länk från photoshopbucket (stavning) visst finns det flera länkar man kan ta? ta nån i stil med "direct link to image" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Ändra bilden så den är max 500px bred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Tack! :] Ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Har köpt så att ja kan ha en bild men det funkar inte ialla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 På vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Den säger att inte kan sätta in en bild. Men ja VET att ja köp en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 harn du använt bilden? alltså tryck på "mina förmål" och "använd" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Men den ligger inte där. Det finns ingen bild där som ja kan använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 (redigerat) Om ni vill att det ska öppnas i ett nytt fönster så är det ju simpelt högerklicka och välj "Öppna i nytt fönster" Simpelt! EDIT: oj du sa INTE öpnna i nytt fönster...Sorry Redigerat 7 December 2006 av Andreasswf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.