:Fuskaren: Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 När man är på det sista uppdraget totalt (den efter man spränger kampanj bussen och dödar den kill i polisbilen) och då sprängs ju båten sen efter det visar det några texter sen kommer man till menyn kan mna inte forstätta efter det asså jag menar inte att bara gå in och spela sin gammla sparning jag menar efter explotionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Efter explosionen har du klarat spelet. Du kan alltid göra om dina uppdrag på "Theatre'n". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 nej men jag menar att spela vidare efter och får ännu en % klarat och göra activitis och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Nej det kommer inte fler uppdrag förutom activities, men som sagt så kan du göra om dina story-uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 men åååååh fattar du inte jag vill inte göra fler uppdrag bara activitis mm men jag undrar om man köra vidare EFTER uppdraget inte köra fler uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Men självklart! Det har du väll redan insett om du klarat sista uppdraget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 ja men efter explosionen kommer man ju till menyn, ska man typ kolla klart på eftertexterna så fortsätter man eller nåt sånt?, som i Fable btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Kolla klart på texterna sen kan du göra precis vad du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox360admire Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Nej det går inte !!! När båten sprängs är allting klart. Så du tjänar egentligen ingenting på att gå dit.. Utan bry dig inte om det där uppdraget och kör istället dom sakerna du inte klarat än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.