Shaitan Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Ja, nu nu undrar jag hur många på Fuska.se som är medlemmar på blip. Själv har jag blivit medlem 3 ggr pga att jag blivit avstängd. Ja, det blev en till fråga; är du medlem på blip och har du blivit avstängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 jag har aldrig blivit avstängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 medlemm och har inte blivit portad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Ja, det kanske är lite udda att bli portad. Men jag förtjänade det nog. Är det någon som har kört robotkampen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Är medlem men blip dampar sig för mig hela tin :P Loggar in...trycker på ett spel...det står att jag måste varainloggad...fast jag är det...sen är supporten lite *DINGDONG* på blip...jag skrev att det inte funkade..och jag hade provat det som stog... Fick tillbaka:Det som jag hade provat och sa att det inte funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 jag är medlem och inte blivit avstängd men har gort nya för dom har försvunnit för jag aldrig var inne på dom och robotkampen äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) Jag vet en kille som fick sin G5 resetad. Dessutom var han etta på topplistan. Han blev skitsur och slutade med blip en månad och återhämtade sig. Blip kunde faktiskt inte göra något. På robotkampen är det skitmånga som fixat supervapen och massa credits helt gratis. De sa att de beställt från en sida. Redigerat 1 December 2006 av Shaitan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Är medlem där, men sällan inloggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Jag vet en kille som fick sin G5 resetad. Dessutom var han etta på topplistan. Han blev skitsur och slutade med blip en månad och återhämtade sig. Blip kunde faktiskt inte göra något. På robotkampen är det skitmånga som fixat supervapen och massa credits helt gratis. De sa att de beställt från en sida. va den flitigaste spelaren i ca 6 månader i robotkampen fast jag la ner det då jag tyckte det börja bli fjolligt men det är sant jag va den flitigaste spelaren då... har 4++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 blip.se är tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Jag har blippat sedan 2002, var mest aktiv 2003-2004 lirar knappast längre. Låg på snakelistan förut, bara med 2800 poäng.. men endå. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag är medlem där fast spelar typ inget nu! lirade förut mycket robotkampen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.