Hoppa till innehåll

Blip.se

Shaitan

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst AntonJ3000

Är medlem men blip dampar sig för mig hela tin :P

Loggar in...trycker på ett spel...det står att jag måste varainloggad...fast jag är det...sen är supporten lite *DINGDONG* på blip...jag skrev att det inte funkade..och jag hade provat det som stog...

Fick tillbaka:Det som jag hade provat och sa att det inte funkar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet en kille som fick sin G5 resetad. Dessutom var han etta på topplistan. Han blev skitsur och slutade med blip en månad och återhämtade sig. Blip kunde faktiskt inte göra något.

På robotkampen är det skitmånga som fixat supervapen och massa credits helt gratis. De sa att de beställt från en sida.

Redigerat av Shaitan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet en kille som fick sin G5 resetad. Dessutom var han etta på topplistan. Han blev skitsur och slutade med blip en månad och återhämtade sig. Blip kunde faktiskt inte göra något.

På robotkampen är det skitmånga som fixat supervapen och massa credits helt gratis. De sa att de beställt från en sida.

va den flitigaste spelaren i ca 6 månader i robotkampen fast jag la ner det då jag tyckte

det börja bli fjolligt men det är sant jag va den flitigaste spelaren då... har 4++++

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...