0013 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Kan man fånga hon med en annan boll än Master ball? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andy Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 (redigerat) det går nog men jag vet inte säkert...spara innan du möter den Redigerat 17 Februari 2004 av andy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Ja men den är ju på olika ställen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag men andvänd Master Ball när du möter honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag fånga latios med ultra boll men skada han först för om du skadar han så är han fortfarande skadad sen när du möter han och wabofet eller wynut gör så att den inte kan rymma om du kör med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Jag hade en sån där diamant öga pokémon den hade Mean look, Var på Lv 54 och hade en Quick claw men rymmde innan jag gjorde attacken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst xeno Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Om du kan möta Latios,så måste du ha Eon Ticket eller hur?HUR FICK DU DEN????!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 LatiAs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag hade en sån där diamant öga pokémon den hade Mean look, Var på Lv 54 och hade en Quick claw men rymmde innan jag gjorde attacken. Skada den tills den har rött liv.Men det kommer ta lång tid innan du fångar den om du använder Ultra Boll (Jag lovar alla legendariska gå att fånga med Ultra Boll)Jag hittade aldrig Master boll så jag fångade med bara Ultra Boll.Jo det går inte göra så att han inte kan rymma för jag har testat det på ruby + guld på guld så gjorde entie en attack sen kunde han smita Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Den har orange HP fasst alla mina ppokemon är på lv 60 eller över eller 20 och mindre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 du xeno om du mena mig så har jag ruby satt du vet alltså kan jag möte latios istället och 0013 fånga en wabofett och träna satt den inte kan rymma för den kan rymma även om den sover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag fångade han med en ULTRAball :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg