epaaj Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 när man har klarat en bana på multiplayer på aom så står det "uploading stats. please wait..." men sen står det "error uploading stats" det funkar inte att ladda upp. vad ska jag göra för att det ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 prova att installera om det :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 nja, det kan hjälpa. jag ska nog testa det...tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FINAL FANTASY Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 har du bredband annars kan multiplayer krongla jävligt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag har telia adsl (inte så bra men det funkar) en kompis till mig har oxå telia och hans funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.