Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) jag är kär i en tjej, men vet inte hur jag ska säga det... :( nån som har några förslag? Redigerat 1 December 2006 av Umbreon_Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Ring henne och säg att du gillar henne, jag blev dissad så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Ett romatiskt MMS med porrbild är bästa sättet. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Ett romatiskt MMS med porrbild är bästa sättet. B) Hehe! Nice svar, men jag skulle rekommendera komplimanger...Säg att hon har vackra ögon (om hon har några :P)... Tjejer gillar sådant ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) Ett romatiskt MMS med porrbild är bästa sättet. B) Ett mms med en fin/romantisk/söt bild? Blev just dissad :( :'( Redigerat 1 December 2006 av Moonwall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Hon har ingen Mobil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) Nu kommer en fras många inte kommer ihåg, "skicka brev". Fråga via pm om ni inte fattar vad jag menar. Redigerat 1 December 2006 av Moonwall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 hmm vad sägs om .... Jag älskar dig din snygga pudding ;D allvarligt aså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Schyssta lökar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Var det där verkligen seriöst Forsman lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Självklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 det är ju stockholmska för "jag älskar dig" ungefär elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.