Hoppa till innehåll

Garry's Mod 10

DOG_Cool

Rekommendera inlägg

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

• 2 månader senare...

kanske ett onödigt inlägg men det du skrev kan nog förvirra de som kan lite om ekonomi.

Du sa "men med skatt..". Jag tänker att det värkar lite skumt. Är det inte så att det heter Moms?

Jaja, behöver inte vara rätt.

Du borde skriva detta som en Nyhet istället för tråd :) + att det är gammalt (gmod 10). gmod 9 är det många spelar men bara för du precis sätt det betyder inte att det just släppts.

Håller på med en film på Gmod... Pubilicerar den här såfort den är klar.

Själv är man ju bäst på Posing.

Det jag håller på med i Gmod 10 :

Filmer

Posing

WRandomS (Inte fel stavning)

RP (bara ibland)

Om detta ska vara typ en guide så förderar jag att du rättar till alla stav fel som finns. Jag föredrar även att du skriver lite mer och gör ordenetliga rubriker och skriver mer information. Det skulle även vara bra med några länkar på screenshots, filmer och hemsidor om Gmod för de som kanske ska köpa det.

Annars var det en riktigt bra tråd!

OBS! Jag vill inte få en varning / tillsägelse för detta. Jag vet att det NÄSTAN nuddar gränsen men inte riktigt.

*Drar och spelar Gmod 10*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
Gäst Kaktus-Killen

MEN jag varnar ER det FINNS en sak som HETER

DoF AKTA ER FÖR DEN, den kan FÖRSTÖRA HELA GMOD10!

JASÅ det gör DU? VAD är DoF DÅ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kanske ett onödigt inlägg men det du skrev kan nog förvirra de som kan lite om ekonomi.

Du sa "men med skatt..". Jag tänker att det värkar lite skumt. Är det inte så att det heter Moms?

Jaja, behöver inte vara rätt.

Du borde skriva detta som en Nyhet istället för tråd  :)  + att det är gammalt (gmod 10). gmod 9 är det många spelar men bara för du precis sätt det betyder inte att det just släppts.

Håller på med en film på Gmod... Pubilicerar den här såfort den är klar.

Själv är man ju bäst på Posing.

Det jag håller på med i Gmod 10 :

Filmer

Posing

WRandomS (Inte fel stavning)

RP (bara ibland)

Om detta ska vara typ en guide så förderar jag att du rättar till alla stav fel som finns. Jag föredrar även att du skriver lite mer och gör ordenetliga rubriker och skriver mer information. Det skulle även vara bra med några länkar på screenshots, filmer och hemsidor om Gmod för de som kanske ska köpa det.

Annars var det en riktigt bra tråd!

OBS! Jag vill inte få en varning / tillsägelse för detta. Jag vet att det NÄSTAN nuddar gränsen men inte riktigt.

*Drar och spelar Gmod 10*

Älskar RP!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...
  • Skapa ny...