Gtakillen Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Jag ska berätta hur jag mötte min Shiny Voltorb. Det är ganska roligt! Jag var på väg mot power plant och jag råkade gå i gräset. Det var så jag mötte den! Min entei: Jag spelade crystal och jag försökte fånga Entei. En vecka gick och inga bra resultat! Till sist sa jag till min lillebror: jag ska göra nåt jag aldrig gjort förut! Jag ska bomba nån! Jag gick på gräs när jag sa det så då kom entei fram! jag fånga han med en ULTRA BALL!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 min kusin har två golem men den ena har en konstig färg och är starkare än den andra fast den är i samma lv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Ja,ena kan ha bättre EV´s. Mina pokemon är också så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 min kusin har två golem men den ena har en konstig färg och är starkare än den andra fast den är i samma lv Då är det en Shiny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xcrash Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 har en shynin exploud i lvl 100(har fångat det i level 6 när den var wismur) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 jag har en shining wailord i level 70 hihi :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Jag har massor med shiny (utan fusk maskin) på ett spel! Shiny mightyena (stavas) Shiny pelipper Shiny tentacrool Shiny sabley Och några till som jag inte kom ihåg! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jag har en shiny arbok (jag dödade två sen kom den!) jag har också shiny furret! :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ostkaka Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jag har en shiny crobat från sky pillar, shiny whismur från den grottan med bara whismur sen fick jag en shiny tediursa(stavning) när jag breeda min shiny exloud med en vanlig ursaring den blev grön :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 shinys har inte bättre status, kanske bättre dvs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 jag har en Shiny Golbat ^^ Min kompis mötte en Shiny Zubat o flydde! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg