Gäst Yantra Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 har en shiny oddish :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Har en shyny Kyorgre.. Eller hade innan jag slutade iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 ofta du inte har gameshark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Det är lika stor chans att möta legends på shiny som de andra.Mötte en shiny whismur som gjorde roar och en shiny zangoose som min bror "runade" mot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 jag har en shiny gyarados Är det inte den som är med i Gold och silver den där gyradosen som är ute i en sjö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Ja,det är det.Så det är inte svårt att få den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Oddy: ja, det är det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Då var det den jag fångade i gold/silver som jag lånade av en kompis en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 har oxså en Shiny Gyarados på Silver + en shiny Beedrill!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 jag såg en shiny någon pokemon på silver, men fånga den inte, för jag ville inte ha den för de va ingen pokemon jag ville ha, men shiny skulle inte vara fel att ha som starter pokémon :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Har en shyny Kyorgre.. Eller hade innan jag slutade iaf :P Var det du eller vår andra kompis :P som hade shiny kyogren? eller båda..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Vi delade på våra pokemon :P och jag var med han när han fick den.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg