agiyr Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Det är shiny butterfree.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 jag har inga shiny men min kompis har en grön goldbat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 min kompis har en shiny MEW o ja har en shiny deoxys :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 min kompis har en shiny MEW o ja har en shiny deoxys :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 varför säger du det igen :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 En guldig Shiny Mightyena,En blå (i stället fär röd) Shiny Voltorb och snart en Shiny Golbat. Om datorn hackar blir det sådär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xcrash Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 jag har en shiny wismur i början :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Snacka inte om den,den gjorde roar mot mig :angry: .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jag har en shiny Pelipper som jag tränat från en Wingull. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenFlygon Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 När min syrra spela på sitt emerald så mötte hon en wurumple(stavning) Den var lila men hon hade ett problem.... Hon hade nt fått sina första pokébollar än! <_< :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 jag har en shiny gyarados Den gills väll inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jo,om man inte fått den på g/s/c ovanför sjunde gymmet,man kan ändå möta den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg